مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:402023-12-22سياسي

ساختمان های ناایمن دماوند باید نوسازی و مستحکم شوند


بافت های فرسوده و ساختمان های غیرایمنی وجود دارد که در هنگام وقوع زلزله باعث تلفات انسانی و خسارات فراوانی خواهد شد لذا باید دادستان و مسؤولان شهرستان به این مساله ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: سه شنبه پنجم دی، سالگرد وقوع زلزله بم در سال 1382 با قدرت 6/6 ریشتر و حدود 40 تا 50 هزار نفر کشته است که روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام گرفته است.

وی افزود: همه ما مکلف به حفظ جان خود و خانواده و همراهان در برابر حوادث احتمالی مثل زلزله هستیم و بی توجهی در این امر جایز نیست؛ زلزله خبر نمی دهد و همه موظف هستیم موارد ایمنی و استحکام ساختمان ها را رعایت کنیم و در این مسئله آموزش ببینیم.

امام جمعه دماوند گفت: در شهرستان دماوند بافت های فرسوده و ساختمان های غیرایمنی وجود دارد که در هنگام وقوع زلزله باعث تلفات انسانی و خسارات فراوانی خواهد شد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: از دادستان و فرماندار و شهرداران و بخشداران و دهیاران گرامی تقاضا داریم به موضوع بافت های فرسوده و ناامن ورود و مداخله کنند و تا حصول نتیجه مطلوب این مسئله را رها نکنند؛ در بهسازی، نوسازی و بازسازی بناهای خطرناک باید مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های ناایمن دماوند باید نوسازی و مستحکم شوند

ساختمان های ناایمن دماوند باید نوسازی و مستحکم شوند