مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:002024-01-16بين الملل

نیویورک تایمز: مقابله با یمنی ها کار راحتی نیست


نشریه نیویورک تایمز گزارش کرد پاسخ های اخیر ارتش یمن به تجاوزگری های آمریکا، انگلیس و متحدانشان علیه این کشور ثابت کرده است که تقابل با این نیروی محور مقاومت چقدر دشوار است.

- نشریه نیویورک تایمز گزارش کرد پاسخ های اخیر ارتش یمن به تجاوزگری های آمریکا، انگلیس و متحدانشان علیه این کشور ثابت کرده است که تقابل با این نیروی محور مقاومت چقدر دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در این گزارش با تیتر حملات علیه حوثی ها (انصارالله) بازدارندگی نداشته و کشتی های بیشتری را در دریای سرخ هدف می گیرند به حملات جدید یمنی ها در روزهای بعد از حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس در روز پنجشنبه، از جمله حمله روز دوشنبه به یک کشتی تجاری متعلق به آمریکا در دریای سرخ و تلاش برای حمله به ناو جنگی آمریکایی در روز قبل از آن اشاره کرد.

نیویورک تایمز در این مطلب نوشت که حملات اخیرا یمنی ها ثابت می کند حذف تهدید ایجاد شده برای کشتی ها در دریای سرخ و اطراف آن چقدر دشوار است.

این نشریه نوشت: چند مقام ارشد نظامی آمریکایی گفتند نیروهای آمریکایی خودشان را برای حملات تلافی جویانه خیلی بزرگتر حوثی ها (انصارالله) که بعد از شروع جنگ در نوار غزه شروع به هدف گرفتن کشتی ها کردند و تشدید پاسخ ها، آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: مقابله با یمنی ها کار راحتی نیست

نیویورک تایمز: مقابله با یمنی ها کار راحتی نیست