مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:152024-01-20حوادث

ترمز سرقت ها در همدان کشیده شد


در نیمه اول سال رشد سرقت ها را داشتیم اما ترمزش کشیده شده و به شدت اُفت سرقت ها را طی دو، سه ماه گذشته داریم.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در نیمه اول سال رشد سرقت ها را داشتیم اما ترمزش کشیده شده و به شدت اُفت سرقت ها را طی دو، سه ماه گذشته داریم.

سردار سلمان امیری شنبه 30 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز به شدت نیازمند احساس امنیت هستیم به طوریکه امنیت در جامعه وجود دارد اما باید احساس امنیت ترمیم شود، اظهار کرد: احساس امنیت چند ضلع دارد؛ یکی رسانه، دیگری مردم و سوم نیروی انتظامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع و با تدبیر انجام گیرد تا بسیاری از مشکلات امنیتی رفع شود، یادآور شد: انعکاس و بیان انتظارات دوسویه مردم و مسئولان یکی از رسالت های مهم رسانه ها است که باید به آن توجه ویژه شود.

امیری با تأکید بر ترویج قانون مداری و هنجارمندی اجتماع توسط رسانه ها مطرح کرد: در بعضی حوزه ها احساس ضعف می کنیم، یعنی تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی آنچنان که باید، نیست بنابراین این هنر رسانه هاست که در این امر وارد شوند و در تقویت آن نقش آفرینی کنند.

وی با طرح این سوال که به عنوان مثال چند درصد از موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می کنند؟ پاسخ داد: پلیس برای تحقق این امر مصر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمز سرقت ها در همدان کشیده شد

ترمز سرقت ها در همدان کشیده شد