مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 07:352024-01-06اقتصادي

تشنگی الغدیر تامین آب شرب ساوه را به منابع آبی زیرزمینی گره زد


کاهش منابع آبی ذخیره شده در دریاچه سد الغدیر این شهرستان متاثر از کاهش نزولات آسمانی، موجب شد تا برای تامین نیاز آب شرب ساوه اقدام به حفر چاه آب و بهره برداری از منابع آبی زیرزمینی شود.

- تشنگی "الغدیر" تامین آب شرب ساوه را به منابع آبی زیرزمینی گره زد ایسنا/مرکزی مدیر امور منابع آب ساوه گفت: کاهش منابع آبی ذخیره شده در دریاچه سد الغدیر این شهرستان متاثر از کاهش نزولات آسمانی، موجب شد تا برای تامین نیاز آب شرب ساوه اقدام به حفر چاه آب و بهره برداری از منابع آبی زیرزمینی شود.

مجید امیرحسینی در گفت وگو با ایسنا، برای تامین آب اضطراری شهر ساوه در شرایط بحرانی، برنامه ریزی های لازم توسط شرکت آب منطقه ای مرکزی و آب و فاضلاب استان مرکزی و شهرستان بعمل آمده است و مقرر شده که 6 حلقه چاه جدید و 10 حلقه چاه قبلی آبفای استان که قابلیت بهره برداری نداشته از طریق جابجایی، کف شکنی و سایر اقدامات لازم جهت بهره برداری آمده شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مجوزهای لازم توسط شرکت آب منطقه ای مرکزی برای حفر 16 حلقه چاه در قالب طرح اضطرار صادر شده است که با توجه به محدودیت اعتبارات عملیات اجرایی جهت حفر دو حلقه چاه آغاز شده و با تامین اعتبار، حفر سایر چاه های برنامه ریزی شده در دستور کار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی الغدیر تامین آب شرب ساوه را به منابع آبی زیرزمینی گره زد

تشنگی الغدیر تامین آب شرب ساوه را به منابع آبی زیرزمینی گره زد