مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:202023-12-29اقتصادي

احداث باغ کتاب و سینمای 1000 هزار نفری در شهر جدید سهند


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به طراحی باغ کتاب به عنوان یک مجموعه کامل تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی با بیش از 16 هکتار احداث می شود و زیربنای ساختمان اداری که با زیربنای 12 هزار مترمربع احداث می شود ظرفیت فرهنگی خوبی برای شهر جدید سهند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به جمعیت فعلی سهند و افزایش جمعیت این شهر در آینده با بهره برداری از پروژه های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: شهر جدید سهند نرخ رشد جمعیتی بالایی در سطح کشور داشته و این روند مستلزم اقدامات فرهنگی است.

وی با اشاره به راه اندازی دفاتر توسعه اجتماعی و فرهنگی در شهرهای جدید کشور در راستای راهبری جریان فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید، یادآور شد: سهند در اجرای برنامه فرهنگی در بین شهرهای جدید کشور رتبه بالایی داشته است.

سعیدی در ادامه از احداث بزرگترین مسجد شهر سهند توسط شرکت عمران خبر داد و گفت: برای احداث فرهنگسرا هم برنامه داریم و در فازهای 3 و 4 تامین زمین و تهیه نقشه ها انجام شده و به زودی احداث فرهنگ سرا شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغ کتاب و سینمای 1000 هزار نفری در شهر جدید سهند

احداث باغ کتاب و سینمای 1000 هزار نفری در شهر جدید سهند