مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:502023-12-31اقتصادي

گسترش سرمایه گذاری های اقتصادی در سایه تعامل مسلمانان و مسیحیان در مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه مسلمانان و مسیحیان در ایران، زندگی مسالمت آمیزی دارند که این امر می تواند زمینه همکاری اقتصادی را گسترش دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی پور امروز در دیدار با اسقف کاتولیک ایران در نور، اظهار کرد: مسلمانان و مسیحیان در ایران، زندگی مسالمت آمیزی دارند که این امر می تواند زمینه همکاری اقتصادی را گسترش دهد.

وی با بیان این که، در حال حاضر صادرات مازندران به کشورهای همسایه رونق گرفته است، افزود: با توجه به ظرفیت های ممتاز مازندران آماده همکاری با سرمایه گذاران ارامنه در داخل و خارج ایران هستیم.

استاندار مازندران افزود: ارامنه در ایران بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در طول تاریخ در این خطه زندگی مسالمت آمیزی با مسلمانان داشتند.

حسینی پور با بیان این مطلب که موضع اسقف کاتولیک ایران در مورد غزه ستودنی است، ادامه داد: این مهم نشان از آن دارد که ارامنه همانند مسلمانان خواستار صلح و آرامش هستند.

استاندار: مازندران برای سرمایه گذاری های اقتصادی هموطنان ارامنه آمادگی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اقلیت های دینی و ارامنه با آزادی دینی و اجتماعی در ایران زندگی می کنند که این امر یک افتخار برای کشور ما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش سرمایه گذاری های اقتصادی در سایه تعامل مسلمانان و مسیحیان در مازندران

گسترش سرمایه گذاری های اقتصادی در سایه تعامل مسلمانان و مسیحیان در مازندران