مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:212024-01-01اجتماعي

قطب رباتیک چهارمحال و بختیاری در کشور رتبه برتر را کسب کرد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه اول رباتیک این استان در بین قطب های کشوری این رشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پژمان خلفیان از کسب رتبه اول کشوری رباتیک چهارمحال و بختیاری در بین قطب های استانی این رشته خبر داد و گفت: در ارزیابی وزارتی استان ما به همت اسماعیل خاکسار رتبه یک کشوری و همچنین در قطب گیاهان دارویی با تلاش بنفشه میرزاییان رتبه سوم را کسب کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دبیران استان، در قطب های مختلف کشوری، فعالیت های قابل توجهی دارند، افزود: در ارزیابی وزارتی قطب های استانی در کل کشور، قطب رباتیک، قطب گیاهان دارویی، قطب سلول های بنیادی و قطب کد نویسی استان خوش درخشیدند.

خلفیان افزود: در قطب سلول های بنیادی با تلاش تورج مرادیان رتبه هشت کشوری و در قطب کد نویسی با تلاش محمد رضا سلیمی رتبه 9 را کسب کردیم که پژوهش سراهای استان نقش مهمی در این زمینه داشته اند.

خلفیان خاطرنشان کرد: در آثار دانش آموزی چهارمین دوره جشنواره علمی پژوهشی نیز در رشته کد نویسی 2 دانش آموز در رشته رباتیک، 2 دانش آموز در رشته فناوری فضایی و همچنین در رشته زیست فناوری یک دانش آموز حائز کسب تاییدیه های علمی کشوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب رباتیک چهارمحال و بختیاری در کشور رتبه برتر را کسب کرد

قطب رباتیک چهارمحال و بختیاری در کشور رتبه برتر را کسب کرد