مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:102024-01-15سياسي

اولین نمایشگاه کارآفرینی مدیریت شهری در کرج برگزار می شود


سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری اولین نمایشگاه کارآفرینی در حوزه مدیریت شهری گفت: این نمایشگاه با محوریت مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر تا پایان سال یا اوایل سال آینده برگزار می شود.

- ایسنا/البرز سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری اولین نمایشگاه کارآفرینی در حوزه مدیریت شهری گفت: این نمایشگاه با محوریت مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر تا پایان سال یا اوایل سال آینده برگزار می شود.

عمار ایزدیار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور است، اظهار کرد: این استان مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی زیادی را در خود جای داده و بخش مهمی از بار علمی و فناوری کشور را به دوش می کشد.

وی ادامه داد: با ایجاد زیرساخت ها و امکانات مناسب می توان شرایط لازم برای فعالیت بیش از پیش پژوهشگران و محققانی که با دستاوردهای خود باعث توسعه همه جانبه استان می شوند را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تبدیل علم به ثروت اصلی ترین راه برای پیشرفت کشور و مطرح شدن در عرصه جهانی است، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند علم مجرد و به تنهایی کافی نیست، باید علم را به فناوری، فناوری را به صنعت و صنعت را به توسعه کشور وصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه کارآفرینی مدیریت شهری در کرج برگزار می شود

اولین نمایشگاه کارآفرینی مدیریت شهری در کرج برگزار می شود