مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:102023-12-30سياسي

صندوق های سیار در انتخابات کاهش می یابد


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال تعداد صندوق های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال های گذشته حداقلی خواهد بود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تدابیر  استاندار آذربایجان شرقی و با رهنمودهای ایشان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی از آمادگی عوامل انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی کمیته های ستاد انتخابات استان، فرمانداری ها و بخشداری ها آمادگی 100در صدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان شرقی به لحاظ تعداد حوزه های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای 13 حوزه اصلی و 37 حوزه فرعی می باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهاد نیز وظایف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های سیار در انتخابات کاهش می یابد

صندوق های سیار در انتخابات کاهش می یابد