مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:202024-01-13سياسي

ضرورت رعایت عدالت بین رشته های مختلف مسابقات قرآن


رعایت عدالت اقتصادی در بین رشته های مختلف مسابقات قرآن کریم اعم از رشته های معارفی و آوایی باید موردتوجه قرار گیرد.

- مجتبی خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت های قرآنی خود از دوران نوجوانی تا امروز بیان کرد: در دوران کودکی با مشکلات فضای مجازی روبرو نبودیم و همین امر سبب شد تا اوقات فراغت خود را در مساجد و فعالیت های فرهنگی و قرآنی بگذرانیم.

وی که هم اکنون به تدریس درس قرآن در مدارس اشتغال دارد گفت: معلمی قرآن را توفیقی از جانب پروردگار می دانم و امیدوارم بتوانم عهده دار خوبی برای این امانت باشم.

این فعال قرآنی همچنین درباره راهکارهای نشر بیشتر معارف و فرهنگ قرآن در بین مردم و در جامعه گفت: روش های مختلفی برای جذب مردم به معارف قرآن وجود دارد، اما مهم این است که اولویت های این عرصه شناخته شود.

وی با بیان این که یکی از این راهکارها، سپردن تصمیم گیری های این عرصه به متخصصان قرآنی است یادآور شد: متخصصان قرآنی اولویت های این عرصه را می شناسند و می توانند برنامه ریزی های بهتری داشته باشند.

خیرآبادی راهکار دیگر را در اختصاص جایزه های بیشتر به فعالان قرآنی دانست و اضافه کرد: البته رعایت عدالت اقتصادی در بین رشته های مختلف مسابقات قرآن کریم اعم از رشته های معارفی و آوایی نیز باید موردتوجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت عدالت بین رشته های مختلف مسابقات قرآن

ضرورت رعایت عدالت بین رشته های مختلف مسابقات قرآن