مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:552024-01-18بين الملل

انصارالله: آمریکا حتما ادب خواهد شد


یک عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت که کشتی ها و منافع آمریکا در پاسخ به حملات موشکی به یمن، در تیررس ارتش یمن قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزام الاسد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (28 دی) در مصاحبه ای گفت که تمامی کشتی های آمریکایی چه جنگی و چه تجاری و همچنین منافع آمریکا در پاسخ به حملات واشنگتن و لندن در دایره هدف نیروهای یمنی قرار دارد.

بامداد امروز تلویزیون یمن اعلام کرد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.

حزام الاسد به شبکه راشا تودی گفت که حق پاسخگویی طبق قوانین بین المللی و بشری بر گردن تمامی ملت ها برای دفاع از حاکمیت کشور خود است.

او افزود: ایالات متحده مرتکب جرم بزرگی در نقض حاکمیت یمن و بمباران برخی مناطق در مشارکت با انگلیس شده و بی شک باید ادب شود و پاسخ این حملات داده خواهد شد .

او در ادامه گفت: ارتش ما به حمایت از مردم غزه، خواه از طریق هدف قرار دادن مستقیم عمق اسراییل و حمله به شهر ام الرشراش (ایلات) یا هر جایی که سلاح های ما برای فشار بر اسراییل به آن برسد، ادامه خواهد داشت .

این عضو ارشد جنبش انصارالله در خصوص تصمیم آمریکا مبنی بر طبقه بندی انصارالله در فهرست موسوم به تروریستی نیز گفت: اقدام آمریکا باج گیری سیاسی برای منصرف کردن ما از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا حتما ادب خواهد شد

انصارالله: آمریکا حتما ادب خواهد شد