مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:252023-12-22سياسي

مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت 18 امروز در محل کهف الشهدا با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت 18 امروز در محل کهف الشهدا با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می شود.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام دارد، گفت: حضرت ام البنین همسر و مادر چهار شهید و از مبلغان واقعه عاشورا بود.

وی بیان کرد: ایشان مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان است که هر چهار فرزند او در واقعه کربلا به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوفرستی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار در زندگی مشترک با حضرت علی (ع) همواره همه تلاش خود را انجام داد تا بتواند جای خالی حضرت فاطمه (س) را برای فرزندان ایشان پر کند و مادران شهدا اسوه صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند

مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند