مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:502024-01-18بين الملل

نجفی: جرایم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت است


معاون وزیر امور خارجه ایران جرایم در حال ارتکاب رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را مایه شرمساری برای بشریت خواند و گفت: هیچکس نمی تواند نسبت به جنایات فجیع این رژیم بی تفاوت بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه عصر چهارشنبه 27 دی ماه در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در کامپالا، اوگاندا شرکت و سخنرانی کرد.

نجفی ضمن اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی، وضعیت کنونی غزه را وخیم و وحشتناک توصیف کرد و اظهار داشت: جرایم در حال ارتکاب رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت و تحمیل بی عدالتی دوگانه علیه ملتی است که برای دهه ها تحت اشغال زندگی کرده و از حق طبیعی تعیین سرنوشت محروم بوده است.

معاون وزیر خارجه خاطرنشان کرد: هیچکس نمی تواند نسبت به جنایات فجیع، گسترده و خونبار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که شدت و دامنه آن بی سابقه است، بی تفاوت بماند.

وی همچنین تصریح کرد: جرایم ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی که در مقابل دیدگان جهانیان صورت می گیرد تمامی عناصر نسل کشی، جرایم جنگی و جنایت علیه بشریت را شامل می شود.

نجفی افزود: این حجم از توحش علاوه بر توهین به بشریت، بی اعتنایی کامل به ارزش های والای اخلاقی ملت ها و تمدن ها و نقض هنجارها و اصول بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی: جرایم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت است

نجفی: جرایم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت است