مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:102024-01-02سياسي

تیم های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحت حمایت قرار می گیرند


مسوول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین گفت: یکی از شئون رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شناسایی افراد موثر توانمند و اتصال این تیم ها به بدنه شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی تیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا خوش عقیده در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز در سالن اجتماعات آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله جوادی عاملی در جمع سینمایی ها و اصحاب رسانه و فیلم فرمودند؛اگر بنا بود در روزگار ما پیامبر جدیدی مبعوث می شد حتماً این پیامبر هنرمند می شد.

وی افزود: صحبت ایشان ناظر به این موضوع است که در زمان پیامبر که به پیامبری مبعوث شدند فن خطابه و سخنوری و اشعار، بازار گرمی داشت.

لذا یکی از معجزات قرآن کریم همین منظم بودن آن است که در آیاتی خداوند متعال می فرمایند؛ اگر می توانید یک آیه همانند قرآن بیاورید یا در زمان بعثت حضرت موسی اعجاز و معجزه گری این موضوعات نیز داغ بود لذا معجزه حضرت شکافتن نیل بود.

مسوول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین تصریح کرد: فرمایش آیت الله عاملی ناظر بر همین بحث است که در قرن حاضر در فضایی که روزانه هزاران رسانه مشغول فعالیت هستند و دنیا دنیای انفجار اطلاعات و رسانه و فضای مجازی است باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحت حمایت قرار می گیرند

تیم های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تحت حمایت قرار می گیرند