مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31اقتصادي

همکاری صنعتگران برای کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی فارس


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس در سال رشد تولید و به منظور توانمندسازی و اشتغال گروه های هدف بهزیستی به امضا رسید.

- ایسنا/فارس تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس در سال رشد تولید و به منظور توانمندسازی و اشتغال گروه های هدف بهزیستی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معرفی متقاضیان واجد شرایط جویای کار به کارفرمایان، کارخانجات و کارگاه های معرفی شده برابر دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور، همکاری و عقد قرارداد با کارفرمایان و کارگاه های معرفی شده جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی کارفرمایی در قبال به کارگیری افراد تحت پوشش بهزیستی، همکاری و عقد قرارداد با کارفرمایان و کارگاه های معرفی شده جهت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما (23%) در قبال به کارگیری گروه های هدف بهزیستی برابر دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور از جمله مفاد این تفاهم نامه هستند.

همچنین همکاری و عقد قرارداد با کارفرمایان و کارگاه های معرفی شده جهت پرداخت یارانه ارتقای کارایی معلولین در قبال به کارگیری معلولان تحت پوشش بهزیستی برابر دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور و معرفی شرکت هایی که با نیت خیر خواهانه از مددجویان بهزیستی حمایت می کنند، در راستای بخشودگی مالیاتی ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صنعتگران برای کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی فارس

همکاری صنعتگران برای کمک به اشتغال مددجویان بهزیستی فارس