مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:552023-12-30سياسي

حماسه 9 دی، مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام کرد


رییس جهاددانشگاهی فارس حماسه 9 دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این حماسه مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر به جهانیان اعلام شد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس حماسه 9 دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این حماسه مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر به جهانیان اعلام شد.

امیرحسین استقلال امروز، 9 دی ماه در نشست با معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همراه با بازدید از خبرگزاری ایسنا صورت گرفت، فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت و گفت: حماسه ملت ایران در 9 دی 88 یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی بود که برگ زرینی را برای این ملت رقم زد.

وی با بیان اینکه این روز به درستی به نام روز پیوند و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، افزود: مردم و ولایت دو رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند که همانند دو بال می توانند این کشور را به سرمنزل مقصود برسانند لذا در حماسه 9 دی، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

استقلال در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی جهاددانشگاهی و فعالیت ها و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: تقریباً در هیچ حوزه ای نیست که جهاددانشگاهی مرکز پژوهشی فعال نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی، مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام کرد

حماسه 9 دی، مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام کرد