مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:352024-01-14اقتصادي

20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان


620 کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شده است که تکمیل آنها 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- جهانگیر الیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با کارهای خوبی که  امسال و در سال های گذشته در راستای ساخت بزرگراه و ارتقای مسیرهای اصلی کردستان به چهار خطه انجام شده است، در حال حاضر در استان کردستان 350 کیلومتر بزرگراه زیر بار ترافیک رفته است.

  الیاسی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت و شاخص های برخورداری از بزرگراه، در صورت تامین اعتبار 161 کیلومتر راه بصورت چهار خطه در آینده به بهره برداری خواهد رسید و برای تکمیل و بهره برداری از آنها 10هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در استان کردستان با حمای های مدیران در سطح کشوری و استانی انجام می شود ارتقای راه های فرعی به اصلی و بهبود شاخص ها در این حوزه و هم چنین ارتقای راه های اصلی به چهار خطه و بزرگراهی است که به همین منظور اولویت بندی و هدف گذاری لازم نیز صورت گرفته است.

الیاسی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مهم طرح های متعدد راه سازی در جای جای استان در حال اجراست که می توان به پروژه های بهسازی و ارتفای مسیر سنندج – مریوان ، بیجار – دیواندره ، بیجار – زنجان ، احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد، سقز- مریوا ، سقز- بانه  و کرمانشاه به میاندوآب اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان

20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان