مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:002024-01-01اقتصادي

بزرگترین چالش زیست محیطی بندرعباس در مسیر حل شدن


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بزرگترین چالش زیست محیطی بندرعباس مرتفع و صنایع به آب پایدار دست می یابند و این پروژه به خوبی در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از مراحل اجرایی و روند پیشرفت پروژه بزرگ بازسازی ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب به صنایع که بزرگترین چالش محیط زیستی مرکز استان را مرتفع می کند، بازدید کرد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این بازدید با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس 100 هزار متر مکعب ظرفیت دارد، تصریح کرد: شرکت تامین و توسعه زیرساخت متشکل از صنایع بزرگ غرب شهر بندرعباس با سرمایه گذاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان، پساب تصفیه شده پس از فرایند شیرین سازی برای استفاده در صنایع انتقال خواهد داد.

وی افزود: این پروژه به دلیل پایان دادن به ورود پساب فاضلاب به دریا، باعث کسب رضایت عمومی و سالم سازی اکوسیستم کرانه های خلیج فارس خواهد شد.

مدیرعامل آبفا اضافه کرد:  با بهره برداری از این پروژه، از ورود سالانه 36 میلیون متر مکعب پساب بی کیفیت به دریا جلوگیری و چالش های اجتماعی شهر بندرعباس به دلیل بوی نامطبوع ناشی از آن را مرتفع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین چالش زیست محیطی بندرعباس در مسیر حل شدن

بزرگترین چالش زیست محیطی بندرعباس در مسیر حل شدن