مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:562023-12-30سياسي

بصیرت و ولایت مداری از عمده صفات خلق حماسه 9 دی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی، مسوول شواری سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز در مراسم محوری 9 دی در مهدیه سربیشه ضمن گرامیداشت این حماسه اظهار داشت: حماسه 9 دی نباید کمرنگ و از یادها برود روز به روز و سال به سال باید این حماسه و یوم الله بیشتر یادآوری و زنده شود.

وی ادامه داد: بصیرت به عنوان یک گذاره دینی، فرهنگی و اجتماعی برای بیداری، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و زمان شناسی افراد جامعه است که باید همیشه مورد توجه باشد.

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بصیرت و ولایت مداری را از عمده صفات خلق حماسه 9 دی دانست و افزود: از بصیرت در آیات و روایات و آموزه های دینی زیاد یاده شده است .

شاهبیکی ادامه داد: در روایات داریم که انسان بی بصیرت، انسانیتش مورد تردید است و نبود بصیرت سبب می شود دوست دشمن برای انسان یکسان باشند همانطوری که در فتنه 88 اشخاص مطرح و نخبه این نظام بر اثر بی بصیرتی دوست و دشمن را تشخیص نداده و مقابل نظام و ولایت ایستادند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 همچنان ادامه دارد فقط شیوه و روش آن عوض شده است، تصریح کرد: دشمنان امروز با جنگ شناختی و ترکیبی سعی در نشاندن دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی هستند و درصدد وارونه جلوه دادن حقایق و پیشرفت های این نظام انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و ولایت مداری از عمده صفات خلق حماسه 9 دی است

بصیرت و ولایت مداری از عمده صفات خلق حماسه 9 دی است