مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:152023-12-24سياسي

آیین رونمایی از مجموعه ی 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه تهران برگزار می شود


آیین رونمایی از مجموعه ی 40 جلدی «ره نامه» تازه ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه ها روز سه شنبه 5 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از مجموعه ی 40 جلدی ره نامه تازه ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه ها روز سه شنبه 5 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

مجموعه ی 40 جلدی ره نامه ، دریچه ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدّن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه های اندیشمندانه ی رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش ها و چالش های دوران معاصر تبیین می کند.

این کتابها عرصه ی گسترده ای از موضوعات در ساحت های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی گیرند.

هر یک از این کتابها مشتمل بر 10 فصل می باشد که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی(ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از مجموعه ی 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه تهران برگزار می شود

آیین رونمایی از مجموعه ی 40 جلدی «ره نامه» در دانشگاه تهران برگزار می شود