مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:452024-01-13اجتماعي

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اردبیل گفت: علیرغم تداوم بارش برف و کولاک در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

- کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اردبیل عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان، اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری، به جز محور گرمی - بیله سوار محدوده پل انجیرلو که به علت خرابی پل تردد کلیه وسائط نقلیه سنگین و ناوگان عمومی از آن تا اطلاع ثانوی ممنوع است، سایر محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد با احتیاط در آن ها جریان دارد.

وی افزود: پدیده غالب جوی در همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل آسمانی ابری همراه با بارش شدید برف است که در گردنه ها شاهد کولاک هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تاکید کرد: از هموطنانی که قصد تردد از محور های مواصلاتی استان را دارند درخواست می کنیم حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی را با خود همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری تا آرامش اوضاع جوی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است