مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:052023-12-27اجتماعي

توسعه کسب وکار های کوچک بر مدار گردش کتابخانه های عمومی سیار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یادداشتی از احسان سیفی، رییس اداره امور کتابخانه ها و کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی با موضوع کتابخانه های سیار و کسب وکار های کوچک در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) منتشر شده است که .

- جایگاه کتابخانه های عمومی سیار به عنوان فرهنگ سرا های اجتماعیِ متحرک و پویا، برای آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و فنی و ایجاد شبکه و زنجیره به هم پیوسته برای احیاء، توسعه و رونق کسب و کار های کوچک، ملموس و قابل ملاحظه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یادداشتی از احسان سیفی، رییس اداره امور کتابخانه ها و کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی با موضوع کتابخانه های سیار و کسب وکار های کوچک در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) منتشر شده است که متن کامل آن در ادامه آمده است.

جایگاه کتابخانه های عمومی سیار در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی به کتاب های علمی و آموزشی و نیز برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق فاقد کتابخانه ی عمومی و یا با دسترسی محدود به کتابخانه های ثابت، بسیار حائز اهمیت است.

در این راستا درنوردیدن محدودیت های جغرافیایی و زمانی، با هدف ایجاد عدالت فرهنگی، از مهم ترین رسالت های کتابخانه های عمومی سیار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکار های کوچک بر مدار گردش کتابخانه های عمومی سیار

توسعه کسب وکار های کوچک بر مدار گردش کتابخانه های عمومی سیار