مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:302023-12-28سياسي

محرومین سرمایه های معنوی کشور هستند/ لزوم توجه جدی به اشتغال مددجویان کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم جشن خودکفایی 5 هزار مددجوی کمیته امداد استان کرمان که با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، - رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در راستای خوداشتغالی، کمک به اقتصاد کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم جشن خودکفایی 5 هزار مددجوی کمیته امداد استان کرمان که با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، گفت: استان کرمان در حوزه پیشگامی برای اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از مسیر های توسعه ای پایلوت شود.

وی با اشاره به حمایت های مجلس شورای اسلامی از خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: سرانه دریافتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزایش یافته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به خوداشتغالی 100 هزار مددجوی کمیته امداد در کشور تصریح کرد: هر چه بتوانیم از خانواده های تحت پوشش در راستای خوداشتغالی حمایت کنیم در مقابل به حوزه افزایش تولید و اقتصاد کشور کمک کرده ایم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: در ساختار تعاملی ظرفیت هایی را که به افزایش توانمندی های استان کمک می کند را در مسیر های متفاوتی دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومین سرمایه های معنوی کشور هستند/ لزوم توجه جدی به اشتغال مددجویان کمیته امداد

محرومین سرمایه های معنوی کشور هستند/ لزوم توجه جدی به اشتغال مددجویان کمیته امداد