مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17سياسي

رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رسانه ها نقش پررنگی در رونق بخشی و ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رسانه ها نقش پررنگی در رونق بخشی و ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند.

ناصر عتباتی، 27 دی ماه در در همایش رسانه و حضور پرشور که در سالن خانه مطبوعات استان برگزار شد، افزود: رسانه ها با روشنگری و با بیان توانمندی ها و ظرفیت های افراد، نقش پررنگی در ایجاد شور انتخاباتی و رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات آینه تمام نمایی از مردم سالاری دینی و دموکراسی در ایران است.

عتباتی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی های اخیر خود بر اهمیت انتخابات آینده در شرایط فعلی کشور تاکید داشته اند، خاطر نشان کرد: رسانه ها در پیشبرد 4راهبرد مد نظر رهبر انقلاب که همان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است، نقش ارزشمند دارند.

وی با تاکید به اینکه مجلس یک نهاد نظارتی است و با اهرم های بسیار قوی خود می تواند نقش پررنگی در جامعه ایفا کند، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات تضمین کننده آینده جامعه است و رسانه ها وظیفه تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارد

رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارد