مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:202024-01-17سياسي

شاکیان برای ارائه اسناد علیه یک متجاوز به عنف به دستگاه قضایی مراجعه کنند


دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای محمد علی سلامت هستیم، گفت: برای تسریع در روند رسیدگی هر چند که این مرجع قضایی اسنادی دارد اما ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

- ایسنا/همدان دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای "محمد علی سلامت" هستیم، گفت: برای تسریع در روند رسیدگی هر چند که این مرجع قضایی اسنادی دارد اما ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

حسن خانجانی موقر با قدردانی از ورود به موقع نیروی های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان و سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات این استان در دستگیری سریع محمدعلی سلامت ، گفت: همانگونه که در زمان بازداشت این متهم عنوان شده دستگاه قضایی به جد پیگیر اتهامات وارده است تا حقی از کسی تضییع نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، وی با اشاره به مطالبات تعدادی از بانوان همدانی که امروز 27 دی ماه در دادسرا حضور یافتند، افزود: درخواست های آنها با تمام جزییات شنیده شده و رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان نیز به طور مستقیم با آن ها به گفت و گو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکیان برای ارائه اسناد علیه یک متجاوز به عنف به دستگاه قضایی مراجعه کنند

شاکیان برای ارائه اسناد علیه یک متجاوز به عنف به دستگاه قضایی مراجعه کنند