مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17اقتصادي

تاثیر بسته جدید حمایت از بورس چقدر است؟


وزیر اقتصاد روز گذشته گفته بود امیدواریم در دو ماه پایانی سال شرایط بازار سرمایه با استفاده از تجدید ارزیابی دارایی شرکت ها بهبود یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس امروز هم مانند دو روز گذشت روند منفی داشت، اما زور عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان به یکدیگر نرسید و شاخص کل افت کمی را تجربه کرد.

وزیر اقتصاد در زمینه حمایت از بورس می گوید که یکی از برنامه های دولت برای حمایت از بازار سرمایه، واقعی تر کردن متغیرهای بازار بوده که تجدید ارزیابی دارایی ها به این موضوع کمک می کند و قرار است بسته پیشنهادی برای استفاده از مشوق های مالیاتی در دوره کوتاه مدت برای بحث تجدید ارزیابی دارایی ها ارائه شود.

همچنین خاندوزی این نکته را نیز مطرح کرده است: امیدواریم در دو ماه پایانی سال شرایط بازار سرمایه با استفاده از تجدید ارزیابی دارایی شرکت ها بهبود یابد.

اما فعالان بازار سرمایه معتقد هستند این بسته های پیشنهادی تیم اقتصادی دولت نسخه نه چندان تاثیرگذاری برای درمان حال بد این روزهای بازار سرمایه است.

* بررسی تکنیکالی شاخص کل بورس در جریان معاملات روز جاری شاخص کل افت 5 صدم درصدی را به خود دید و بازار عملاً نسبت به روزها و هفته های پیشین خود تفاوت چندانی را به چشم ندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بسته جدید حمایت از بورس چقدر است؟

تاثیر بسته جدید حمایت از بورس چقدر است؟