مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31اقتصادي

آسفالت بیش از 80 هزار مترمربع معابر طی هفته بیست و یکم در شیراز


سخنگوی شهرداری شیراز بابیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان شهر شیراز از 16 مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته بیست و یکم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان شهر شیراز که از روز دوشنبه 16 مردادماه جاری با 6 میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان شروع شده، طی برنامه دوساله انجام می شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام شده در هفته بیست و یکمین از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، 80 هزار و 504 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر به میزان 9 هزار و 907 تن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزییات و مساحت معابری که لکه گیری، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه گیری آسفالت در سطوح مناطق 1، 4، 5، 6 و 9 صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در بولوار شهید دوران در منطقه 7 و خیابان فاضل از پروژه های معاونت فنی و عمرانی انجام گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در حدفاصل خیابان ولایت تا زیمنس در سطح منطقه 10، بزرگراه سردار شهید سلیمانی از پروژه های معاونت فنی و عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت بیش از 80 هزار مترمربع معابر طی هفته بیست و یکم در شیراز

آسفالت بیش از 80 هزار مترمربع معابر طی هفته بیست و یکم در شیراز