مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 23:002024-01-14سياسي

مدیر کهگیلویه و بویراحمدی در میان 11 مدیر متخلف و کم کار در تنظیم بازار


رییس سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با 11 مدیر دولتی که در حوزه تنظیم بازار کم کاری داشته اند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد احمد اصانلو در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با 11 مدیر دولتی که در حوزه تنظیم بازار کم کاری داشته اند، خبر داد.

: با رسیدگی به 11 پرونده در استان های گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، تهران، البرز، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد پس از احراز مداخله مدیران دولتی در انجام این تخلف ها، حکم محکومیت برای آنها از جمله پرداخت جریمه نقدی و انفصال 6 ماهه و دائم برخی از آنان در خدمات دولتی براساس قانون صادر شد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین با اشاره به اثرگذاری اجرای احکام در بازدارندگی از تخلفات، افزود: اجرای احکام اهمیت بسیار بالایی دارد و لازم است مدیران نظارت ویژه ای به این بخش داشته باشند تا مردم از اثربخشی سازمان آگاه شوند و متخلفان نیز با ترس از جرائم بازدارنده تخلف نکنند.

اصانلو با انتقاد از اینکه برخی دستگاه های اجرایی که ضابط ما هستند با سازمان تعزیرات همراهی کمی دارند، گفت: رویکرد ما در این دولت این است که اقتدار سازمانی را برگردانیم و با مدیریت قوی جایگاه تعزیرات حکومتی را به درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کهگیلویه و بویراحمدی در میان 11 مدیر متخلف و کم کار در تنظیم بازار

مدیر کهگیلویه و بویراحمدی در میان 11 مدیر متخلف و کم کار در تنظیم بازار