مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:112024-01-20سياسي

تحویل 2 هزار واحد ملی مسکن تا سه ماهه ابتدایی1403 در اردکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، احسان خواجه رضایی صبح امروز در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن اردکان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: کارگزار و متولی این امر در شهرستان اردکان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خوشبختانه تاکنون اقدامات مناسبی هم انجام داده است.

وی با بیان این که این سفر به دعوت نماینده مردم اردکان انجام شده و تصمیمات خوبی هم برای اجرای طرح های حوزه نهضت ملی مسکن گرفته شده است، افزود: مردم اردکان طی ماه های آتی ثمره آن را خواهند چشید.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه با بیان این که طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اردکان به پایان رسیده و در حال تحویل به متقاضیان است، گفت: طبق قرار قبلی واحدها به صورت نیمه کاره تحویل می شود تا متقاضیان به سلیقه خودشان نسبت به تکمیل واحد اقدام و از آن بهره مند شوند.

خواجه راضی در خصوص اراضی 120 هکتاری اردکان نیز تصریح کرد: قریب به دو هزار واحد مسکونی در این اراضی جانمایی شده که در حال آماده سازی است و قریب به 300 واحد را در شرف تحویل هستیم و ما بقی آن طی ماه های آتی و در ماه های ابتدایی سال 1403 تحویل مردم خواهد شد.

وی در پایان از تصویب شهرک 800 هکتاری اردکان نیز خبر داد و گفت: این مهم در فاز تهیه طرح آماده سازی است که بعد از انجام این مهم عملیات اجرایی آن به زودی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 2 هزار واحد ملی مسکن تا سه ماهه ابتدایی1403 در اردکان

تحویل 2 هزار واحد ملی مسکن تا سه ماهه ابتدایی1403 در اردکان