مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:552023-12-31اقتصادي

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه وشهرسازی استان در آذرماه سال جاری بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی 132 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با جمعی از خبرنگاران اظهارکرد: یگان حفاظت از اراضی راه وشهرسازی خراسان شمالی در آذرماه سال جاری بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی 132 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

وی با اشاره به جزییات این دو مورد گفت: از این دو مورد، یک مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهر بجنورد به مساحت 2 هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی بیش از 12 میلیارد ریال و یک مورد اجرای احکام قطعی در شهرستان گرمه به مساحت 8 هزار مترمربع و ارزش تقریبی 120 میلیارد ریال است که در کلیه عملیات ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی افزود: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر های تابعه برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلام کنند، تا مورد سوءاستفاده افراد سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

رفع تصرف 10 هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی