مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:102023-12-28سياسي

واسپاری امور به مردم را تقویت کنیم


دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با تأکید بر ضرورت سپردن امور به دست مردم و پرهیز از افزودن کارها برای سازمان ها گفت: باید برای حضور مردم در صحنه های مختلف تسهیلگری انجام داده و زمینه را برای آنان فراهم کنیم تا خود مردم برای مردم راهگشایی کنند.

- ایسنا/فارس دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با تأکید بر ضرورت سپردن امور به دست مردم و پرهیز از افزودن کارها برای سازمان ها گفت: باید برای حضور مردم در صحنه های مختلف تسهیلگری انجام داده و زمینه را برای آنان فراهم کنیم تا خود مردم برای مردم راهگشایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی بعدازظهر امروز، 7 دی ماه در نشست شورای قرآنی استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: امروز دیگر فرصت تعارف نداریم و باید به سراغ اقدام برویم.

وی با بیان اینکه ادبیات انقلاب و امامین انقلاب، از مردم با مردم و برای مردم است، افزود: اینکه مانند دوران بازرگان بگوییم مردم به خانه های خود بروند و ما حکومت می کنیم یا اینکه بگوییم دولت برای مردم؛ دیگر پاسخگو نیست لذا باید برای حضور مردم در صحنه های مختلف تسهیلگری انجام داده و زمینه را برای آنان فراهم کنیم تا خود مردم برای مردم راهگشایی کنند و این همان چیزی است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسپاری امور به مردم را تقویت کنیم

واسپاری امور به مردم را تقویت کنیم