مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:102024-01-08پزشكي

از 36 بیمارستان در غزه هیچ بیمارستانی فعال نیست


از 36 بیمارستان در شمال غزه متاسفانه هیچ بیمارستانی فعال نیست برخی از این بیمارستان ها به طور مستقیم مورد هجوم قرار گرفتند یا به دلیل نبود امکانات به طور کامل از دور خارج شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور امشب هجدهم دی ماه 1402در برنامه به افق فلسطین شبکه افق گفت: فردای روزی که بیمارستان المعمدانی هدف قرار گرفت و بیش از هزار نفر در آن بیمارستان قتل عام شدند ، در میدان فلسطین تجمع باشکوهی توسط همه عناصرو ارگان های سلامت شکل گرفت.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: کادر بهداشت و درمان ما مانند همیشه آمادگی کاملی را برای حضور در صحنه فلسطین دارا هستند اما متاسفانه نمی توانند در صحنه حضور پیدا کنند.

وی افزود: بیش از 58 هزار مجروح در غزه وجود دارد که باید 5000 نفر از این ها که وضع وخیمی دارند از غزه به صورت فوری خارج شوند تا خدمات درمانی را دریافت کنند.

رییس زاده در مورد ارسال کمک ها به غزه گفت: کمک ها به سمت غزه ارسال شدند اما متاسفانه کشورهای همجوار همکاری های لازم را انجام ندادند.

با وجود اینکه در زمان آتش بس کمک ها به سمت شهرهای غزه ارسال شدن اما به دلیل حساسیت هایی که در مورد کمک ایران وجود دارد، کمک های از سوی ایران متاسفانه امکان ورود به غزه را پیدا نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 36 بیمارستان در غزه هیچ بیمارستانی فعال نیست

از 36 بیمارستان در غزه هیچ بیمارستانی فعال نیست