مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:402023-12-31فرهنگي

دریافت لقب هنرمند ممتاز از فدراسیون جهانی عکاسی توسط عکاس آباده ای


در سال 2023 پس از بررسی از سوی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی، یازده عکاس از ایران موفق به اخذ لقب هنری شدند که در این بین امیرحسین هنرور عکاس اهل شهرستان آباده برای دومین بار موفق به اخذ درجه هنری و لقب هنرمند ممتاز عکاسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، فدراسیون بین المللی هنر عکاسی یا فیاپ مجموعه فدراسیون های عکاسی ملی در کشورهای مختلف را شامل شده و در حال حاضر 90ی کشور در آن عضو هستند.

فیاپ تنها موسسه بین المللی در زمینه هنر عکاسی هست که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است و در پنج قاره نمایشگاه و جشنواره به صورت رایگان و غیره رایگان برگزار میکند و در زمینه صلح عمومی و ارتقا هنر عکاسی از سال 1947 تا کنون فعالیت دارد.

تصاویر برتر امیر حسین هنرور فدراسیون سالانه به عکاسانی که در سطح جهان درخشش داشتند و جوایز متعدد کسب کردند لقب و درجه هنری اعطا می نمایند.

در سال 2023 نیز پس از بررسی های متعدد یازده عکاس از ایران موفق به اخذ لقب هنری شده که در این بین امیرحسین هنرور عکاس اهل استان فارس برای دومین بار موفق به اخذ درجه هنری و لقب هنرمند ممتاز عکاسی گردید.

این عکاس صاحب نام در گفتگو با خبرگزاری فارس در آباده به معرفی خود پرداخت و گفت: امیرحسین هنرور متولد 1362 هستم و دارای تحصیلات کارشناس ارشد حقوق، مدرس دانشگاه و رییس دبیرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت لقب هنرمند ممتاز از فدراسیون جهانی عکاسی توسط عکاس آباده ای

دریافت لقب هنرمند ممتاز از فدراسیون جهانی عکاسی توسط عکاس آباده ای