مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:002024-01-04سياسي

اجرای 12 پویش انتخاباتی در استان سمنان


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: 12 پویش انتخاباتی از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، رییس ستاد انتخابات استان سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور استاندار سمنان و رییس هیأت نظارت بر انتخابات و اعضای ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، به عنوان راهبردهای برگزاری انتخابات در استان سمنان مدنظر قرار دارد.

وی بیان کرد: در بحث امنیت و سلامت ستاد انتخابات استان سمنان مسؤولیت کامل داشته و در این راه، همواره رسانه ها و مردم نیز یاریگر مجریان انتخابات بوده اند و در انتخابات امسال نیز این همراهی ها ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: ستاد انتخابات استان سمنان همین امروز آماده برگزاری انتخابات بوده و همه زیرساخت های لازم برای این مهم در استان سمنان فراهم شده است.

ریواده با اشاره به رویکرد جدید تبلیغاتی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای کاهش هزینه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و فراهم سازی فرصت های برابر برای همه آنان جهت تبلیغات و معرفی خود و برنامه هایشان، چهار شبکه تلویزیونی ویژه چهار حوزه انتخابیه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 پویش انتخاباتی در استان سمنان

اجرای 12 پویش انتخاباتی در استان سمنان