مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:402024-01-17اقتصادي

150 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند از اختصاص 150 تن قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری برای آسفالت معابر بافت های فرسوده و حاشیه این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد علی فقیهی از اختصاص 150 تن قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری برای آسفالت معابر بافت های فرسوده و حاشیه این شهر خبر داد.

وی افزود: این تخصیص در جهت بالابردن شاخص های توسعه کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف بازآفرینی شهری برنامه ریزی شده و شهرداری هیرمند موظف است سهمیه قیر را صرف معابر خاکی کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند ادامه داد: در حال حاضر عملیات زیرسازی 10 هزار و 300 متر مربع از معابر حاشیه شهر هیرمند در حال انجام است تا حدود یک ماه آینده آسفالت آنها با قیرهای رایگان تخصیصی عملیاتی شود.

وی یکی از بدترین چهره های محرومیت و مشکلات رایج در محلات ناکارآمد شهری را کیفیت پایین معابر و حتی فاقد آسفالت بودن بسیاری از کوچه ها در محلات هدف عنوان و ادامه داد: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری ها هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت

150 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر حاشیه شهر هیرمند اختصاص یافت