مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:502024-01-03سياسي

جنایت تروریستی کرمان نشانه کینه استکبار با ملت ایران و مکتب شهید سلیمانی است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان این جنایت سبعانه و بزدلانه را نشانه ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم “مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا” (الأحزاب 23) اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

این گونه جنایات که از سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی کند و نتیجه ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش در قلوب ملت ایران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت تروریستی کرمان نشانه کینه استکبار با ملت ایران و مکتب شهید سلیمانی است

جنایت تروریستی کرمان نشانه کینه استکبار با ملت ایران و مکتب شهید سلیمانی است