مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:152024-01-16ورزشي

سانسور زنان بدون حجاب فلسطینی در تلویزیون


برخی کاربران شبکه های اجتماعی نوشتند به دلیل وجود تماشاچیان فلسطینی بدون حجاب در ورزشگاه، صدا و سیما تصاویر مربوط به هواداران را سانسور کرد، - چراکه با تصویر رسمی که مدام از شرایط مردم فلسطین نشان می دهد، تعارض دارد.

روزنامه اعتماد نوشت: اولین حاشیه سیاسی جام ملت های آسیا همان دقیقه 14 بازی ایران و فلسطین رقم خورد که حواشی اش تا همین لحظه ادامه پیدا کرده است.

کافی است توی اینستاگرام و توییتر پی تصویر شجاع خلیل زاده بگردید تا با انبوهی از متن های انتقادی به عکسی از مدافع تیم ملی ببینید.

همان عکسی که درست لحظه بعد از گل شجاع به ثبت رسید و مدافع تیم ملی را در حالت امتناع از خوشحالی بعد از باز کردن دروازه فلسطین نشان می دهد.

  طبیعی هم بود که چنین اتفاقی می افتد و حتما در ادامه متن به این موضوع خواهیم پرداخت که رفتار شجاع خلیل زاده چطور حاشیه ساز شد.

  اما چرا چنین واکنشی در سطح جامعه طبیعی بود؟ جنگ غزه با اسراییل و نقش ایران در حمایت از فلسطین از یک سو، کاهش محبوبیت بازیکنان تیم ملی در یک سال گذشته، قهر برخی هواداران با تیم ملی، اعتراضات پاییز و زمستان سال گذشته و نسبت آن با تیم ملی و رفتار بازیکنان در جام جهانی و اصلا خود تقابل با فلسطین در بازی نخست نشان می داد که این مسابقه سویه هایی فرافوتبالی پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانسور زنان بدون حجاب فلسطینی در تلویزیون

سانسور زنان بدون حجاب فلسطینی در تلویزیون