مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:552024-01-13ورزشي

بررسی 8 چالش شهر همدان در رویداد تولید محتوای دیجیتال «پرواز»


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از بررسی هشت چالش شهر همدان در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال «پرواز» با شرکت 65 گروه خبر داد.

- هادی بلاغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال با نام پرواز با شرکت 65 گروه به کار خود پایان داد اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال شهر همدان با همکاری مجموعه های دانشجویی از دانشگاه های همدان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان بیش از پیش بینی ها بود و با وجود اینکه چنین رویدادی برای نخستین بار در شهر همدان برگزار می شد اما استقبال خوبی صورت گرفت گفت: در نهایت 65 گروه با توجه به سوابقی که داشتند انتخاب شدند که اگر فضا اجازه می داد می توانستیم تا یکصد گروه هم افزایش دهیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این رویداد هشت چالش از جمله ترافیک، آب، گردشگری، مسکن، تفریح جوانان، آشنایی با مشاهیر همدان و معرفی آنها و موضوع تفریح در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه گروه ها 48 ساعت مهلت داشتند که محصول و ایده خود را معرفی کنند عنوان کرد: روز گذشته آخرین مهلت گروه ها بود و تا ساعت 11 فرصت ارائه داشتند که محصول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 8 چالش شهر همدان در رویداد تولید محتوای دیجیتال «پرواز»

بررسی 8 چالش شهر همدان در رویداد تولید محتوای دیجیتال «پرواز»