مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:352024-01-02پزشكي

مردم شهرستان تاکستان به زودی از خدمات بخش ام آر آی بهره مند می شوند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: نصب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ام آر آی در بیمارستان شفا انجام شده و به محض تایید تست ها از طرف شرکت تولیدکننده این دستگاه، - عسگر شریف زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در حوزه سلامت شهرستان تاکستان با کمبودهایی مانند پزشک متخصص، پزشک عمومی، جراح، دندانپزشک، پرستار و بهورز روبرو بودیم که خوشبختانه با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در حال حاضر برای اکثر مراکز درمانی شهرستان به ویژه مراکز شبانه روزی پزشک عمومی و دندانپزشک جذب شده و این افراد مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی افزود: تقریبا در اکثر رشته های مورد نیاز بیمارستان شفا تاکستان، پزشک متخصص جذب شده و در برخی رشته ها نیز در حال پیگیری جهت تکمیل کادر پزشکی متخصص هستیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان همچنین کمبود متخصصین در برخی از رشته های تخصصی مانند متخصص بیهوشی را به دلیل عدم ثبت نام پزشکان متخصص در سامانه وزارت بهداشت عنوان کرد.

شریف زاده با اشاره به روند نصب و راه اندازی ام آر آی در بیمارستان شفا، خاطرنشان کرد: مراحل نصب ام آر آی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به اتمام رسیده و منتظر تایید تست نهایی از طرف شرکت تولیدکننده این دستگاه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرستان تاکستان به زودی از خدمات بخش ام آر آی بهره مند می شوند

مردم شهرستان تاکستان به زودی از خدمات بخش ام آر آی بهره مند می شوند