مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:552024-01-17سياسي

افزایش مساجد میزبان اعتکاف در استان زنجان


دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد مساجد برای برگزاری آیین اعتکاف در این استان، گفت: 45 مسجد در سطح استان و 23 مسجد در شهرستان زنجان جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/زنجان دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد مساجد برای برگزاری آیین اعتکاف در این استان، گفت: 45 مسجد در سطح استان و 23 مسجد در شهرستان زنجان جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام دوست علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیین شورانگیز اعتکاف یک مناسک عبادی جامع دارای ظرفیت های اخلاقی، معنوی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی گسترده و کارآمدی است که نیازمند توجه ویژه ارکان نظام اسلامی است تا از ابعاد و کارکردهای متعدد آن بیشترین بهره را برای پیشبرد آرمان های اسلامی و انقلابی ببرند.

وی تصریح کرد: معتکفان در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برابر با پنجم، ششم و هفتم بهمن ماه 1402 به مدت سه روز در مساجد معتکف می شوند و همه افراد می توانند در اعتکاف رجبیه ثبت نام کنند.

دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان اظهار کرد: نام نویسی از معتکفان امسال از روز پنجشنبه 28 دی ماه آغاز می شود و تا سوم بهمن ادامه دارد و علاقمندان از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی می توانند جهت ثبت نام از ساعت 9 صبح تا زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مساجد میزبان اعتکاف در استان زنجان

افزایش مساجد میزبان اعتکاف در استان زنجان