مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:552023-12-30سياسي

قضات قرارهای تامین متناسب با اتهام انتسابی صادر کنند


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: قضات باید قرارهای تامین متناسب با اتهام انتسابی صادر کنند و در این راستا محاکم نیز با حساسیت ویژه ای آرای قضایی صادر نمایند تا عدالت به درستی اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در نشستی با موضوع چالش ها و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی دادرسی های قضایی با محوریت برنامه عملیاتی سال 1402 در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری کردستان اظهار داشت: روز نهم دی، روزی است که مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

   رییس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم نگارش آرای قضایی با زبان ساده و عامه فهم توسط قضات تاکید کرد و بیان داشت: ارتقای معلومات قضایی قضات با تکیه بر مطالعه و آموزش، توجه به ادله و مستندات موجود در پرونده ها در کنار مشورت با همکاران قضایی قبل از صدور احکام، موجبات اتقان آرای قضایی بدنبال خواهد داشت.

   وی اظهار داشت: نظارت قضات دادسرا بر ضابطین عام و خاص ضروری است و همچنین با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضاییه، باید تمامی قضات بر نحوه عملکرد مامورین انتظامی در خصوص دستورات جلب و بازرسی به منزل و مخفیگاه متهمین بسیار دقت کنند و از تضییع حقوق متهمین جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات قرارهای تامین متناسب با اتهام انتسابی صادر کنند

قضات قرارهای تامین متناسب با اتهام انتسابی صادر کنند