مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:502024-01-03سياسي

بانوان می توانند ایران قوی را بسازند


سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به نقش زنان و مادران در خانواده و تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ زنان از ابتدای خلقت وجود داشته و حتی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فرشته پازوکی ظهر امروز در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با تبریک میلاد دخت نبی اکرم (س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در عمر کوتاه و در حجره کوچک خود انسان های بزرگ پرورش داد و تا جهان باقی است همه از برکاتش بهره مند می شوند.

وی به نقش زنان و مادران در خانواده و تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ زنان از ابتدای خلقت وجود داشته و حتی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند؛ شیرزنان و مادرانی که فرزندانی چون سردار سلیمانی ها پرورش دادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروز هم در جنگ نرم و ترکیبی باز هم بانوان ما نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

پازوکی از حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی تمام جهانیان با تاسی از سیره گفتاری و عملی یاد کرد و افزود: همین ویژگی باعث می شود که زنان ایران اسلامی نیز با تاسی از این بانوی بزرگوار ایران قوی را بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان می توانند ایران قوی را بسازند

بانوان می توانند ایران قوی را بسازند