مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:552024-01-07سياسي

درخواست نماینده کرمان از رییس جمهور درباره حادثه کرمان


نماینده کرمان در مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار شد که رییس جمهور شخصا موضوع حادثه تروریستی کرمان را پیگیری کند و عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

- نماینده کرمان در مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار شد که رییس جمهور شخصا موضوع حادثه تروریستی کرمان را پیگیری کند و عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به شرح زیر است: محضر آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رییس شورای عالی امنیت ملی با سلام و احترام مردم شریف و نجیب استان کرمان این روزها داغدار حادثه ای هستند که قلب شان را جریحه دار و دیدگان شان را اشک بار کرده است.

کوردلان بدسرشت، در سالروز شهادت پاره تن ملت، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چنان بزدلانه بر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال تاختند که فریاد مظلومیت شان، جهان را پر کرد؛ اینک ما مانده ایم و وظیفه و تعهدی سنگین برای پیگیری ابعاد این حادثه ی دلخراش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده کرمان از رییس جمهور درباره حادثه کرمان

درخواست نماینده کرمان از رییس جمهور درباره حادثه کرمان