مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:452023-12-27سياسي

برنامه های ستاد برزگداشت سالگرد سردار سلیمانی برای هفته مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سیدمجتبی ابطحی» سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص نحوه برگزاری سالگرد گفت: - سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در بغداد ساعت 1:20 دقیقه ی 3 ژانویه (13 دی ماه) مردم در محل شهادت شهید سلیمانی تجمع می کنند.

همزمان همین تجمع در میدان ولیعصر تهران برگزار خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجتبی ابطحی سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص نحوه برگزاری سالگرد گفت: امسال با توجه به شرایطی که در منطقه درحال رخ دادن است و حوادث مهم در فلسطین و قهرمانی مقاومت در انجام عملیات طوفان الاقص و ورود این عملیات در آستانه سومین ماه خود با پیروزی های پیاپی رزمندگان فلسطینی، فضایی که در مراسم سالگرد شهید سلیمانی حاکم است فضای پیروزی و حمایت از فلسطین و غزه و سربلندی مقاومت است.

با توجه به اینکه شعار امسال هم شهید القدس انتخاب شده است، همه ی اقشار ملت ما و مردم منطقه برای برگزاری مراسم های متنوع اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: یک دسته از برنامه ها تولیدات تلویزیونی، رادیویی و پویانمایی و کتاب با محتوای متنوع است که از آن ها رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ستاد برزگداشت سالگرد سردار سلیمانی برای هفته مقاومت

برنامه های ستاد برزگداشت سالگرد سردار سلیمانی برای هفته مقاومت