مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:152024-01-13اقتصادي

امکان جذب 200 نفر در سازمان زمین شناسی با بورسیه صنعت و مشاغل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست هم اندیشی دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، - معاون وزیر علوم گفت: در مرحله اول طرح شهید رجایی (بورسیه صنعت و مشاغل) پس از صدور مجوز های قانونی، امکان جذب 200 نفر در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست هم اندیشی دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار شد.

داداش پور در این نشست با اشاره به همکاری دو سازمان از تعریف 3 نوع بورس در این زمینه خبر داد و گفت: اعطای بورس های تحصیلی یکی از راهکارهای کارآمد برای بکارگیری دانشجویان در دستگاه ها است.

وی اعطای بورسیه را از زمینه های مناسب تعامل این سازمان با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در زمینه تأمین نیروی انسانی دانست و گفت: پیش از این بورس های تحصیلی عموماً برای تأمین اعضای هیأت علمی دانشگاه ها طراحی شده بود اما با هدف امیدآفرینی و افزایش انگیزه نخبگان برای مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جذب 200 نفر در سازمان زمین شناسی با بورسیه صنعت و مشاغل

امکان جذب 200 نفر در سازمان زمین شناسی با بورسیه صنعت و مشاغل