مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:152024-01-03سياسي

استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف


در دیدار شهرداران دو شهر شیراز و نجف با تأکید بر تقویت روابط دوجانبه مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف موردبحث و تعامل قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در دیدار شهرداران دو شهر شیراز و نجف با تأکید بر تقویت روابط دوجانبه مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف موردبحث و تعامل قرار گرفت.

محمدحسن اسدی امروز، 13 دی ماه در دیدار با شهردار نجف در شیراز با بیان اینکه شهر نجف را یک شهر دوست و برادر می دانیم، اظهار کرد: نجف ملجأ عاشقان اهل بیت (ع) و مردم ایران به ویژه شیراز است.

وی با بیان اینکه کلان شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) با نجف اشتراکات متعدد دینی، فرهنگی و تاریخی دارد، افزود: پیوند ناگسستنی بین دو کشور ایران و عراق به ویژه شهرهای نجف و کربلا با ایران وجود دارد.

شهردار شیراز با تأکید بر فرصت های بی نظیری که بین این دو شهر وجود دارد، بیان کرد: باید از این فرصت های بی نظیر به نحو مطلوب استفاده کنیم.

اسدی با تأکید بر فرصت های متعدد برای انتقال تجربه در حوزه فنی مهندسی برای اجرای پروژه ها و نیز مدیریت پسماند آمادگی شهرداری شیراز را برای انعقاد تفاهم در استفاده شهرداری نجف از ظرفیت این حوزه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف

استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف