مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13سياسي

تصویب سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امنیت غذایی و روبه رو شدن با تغییر اقلیم ما را وادار می کند که نسبت به کشاورزی عالمانه تر برخورد کنیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی ظهر امروز در دیدار با استاندار در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه در چند سال اخیر امر کشاورزی در تولیدات داخلی تضعیف شده و آنچنان که باید به آن توجه نشده است اظهار کرد: جایگاه اجتماعی کشاورزی نیز تعدیل شده و سن کشاورزان روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه اگر به برگزاری کنکور نگاه کنیم کشاورزی جزو رشته هایی است که به آن کم توجهی می شود افزود: این نشان می دهد که برای حل این خلا باید اقدامی درخور با محور مساله امنیت غذایی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه روزمرگی در وزارتخانه از مشکلات دهه اخیر بوده است تصریح کرد: سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و این قدم بزرگی است تا وزراتخانه از روزمرگی فاصله بگیرد و به اقدامات بنیادی بپردازد.

وی تصریح کرد: مساله امنیت غذایی و روبه رو شدن با تغییر اقلیم ما را وادار می کند که نسبت به کشاورزی عالمانه تر برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

تصویب سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی