مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:252023-12-27اقتصادي

تخلیه و بارگیری 585 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین


سرپرست معاونت امور بنادر و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به رشد 27 درصدی در تناژ تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری کاسپین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 585 هزار تن کالا در بندر کاسپین تخلیه و بارگیری شده که این میزان در سال گذشته 459 هزار تن بود.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت امور بنادر و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به رشد 27 درصدی در تناژ تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری کاسپین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 585 هزار تن کالا در بندر کاسپین تخلیه و بارگیری شده که این میزان در سال گذشته 459 هزار تن بود.

میثم محمدی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون با ورود و خروج 180 کشتی در مجتمع بندری کاسپین، تخلیه و بارگیری شده که با توجه به تخلیه و بارگیری 141 شناور تجاری در مدت مشابه سال گذشته آمارها بیانگر رشد 28 درصدی تعداد شناور تخلیه و بارگیری در بندر کاسپین است.

محمدی نژاد با اشاره به تخلیه 141 فروند کشتی حامل کالای وارداتی و ترانزیتی در مجتمع بندری کاسپین کالاهایی نظیر غلات و نهاده های دامی، روغن خام خوراکی مورد نیاز واحدهای تولیدی کشور، چوب و کالاهای کانتینری و 39 کشتی نیز کالاهایی همچون مصالح ساختمانی و خشکبار، قیر، رب گوجه فرنگی، محصولات نساجی و مواد شیمیایی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 585 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین

تخلیه و بارگیری 585 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین