مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:352024-01-07پزشكي

جان مادر باردار سردشتی با حضور اورژانس هوایی نجات یافت


با توجه به بُعد مسافت شهرستان با مرکز استان و اورژانسی بودن بیماران و نیاز اعزام فوری به مراکز درمانی استان، اورژانس امداد هوایی نقش بزرگی در نجات جان این بیمار باردار اورژانسی در اعزام به مراکز مجهزتر به سطح استان ایفا کرد.

- با توجه به بُعد مسافت شهرستان با مرکز استان و اورژانسی بودن بیماران و نیاز اعزام فوری به مراکز درمانی استان، اورژانس امداد هوایی نقش بزرگی در نجات جان این بیمار باردار اورژانسی در اعزام به مراکز مجهزتر به سطح استان ایفا کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: مادر باردار 24 ساله اهل این شهرستان با اقدام به موقع بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستانی در ارومیه انتقال و از مرگ نجات یافت.

جلال جلالت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت بحرانی مادر و جنین با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، یک فروند بالگرد اعزام شده و مادر باردار را به همراه متخصص جهت ادامه روند درمانی به بیمارستانی در ارومیه انتقال داد.

وی در تشریح وضعیت این مادر باردار اظهار کرد: اقدامات درمانی و اولیه برای مادر باردار انجام گرفت اما مادر در حین زایمان طبیعی دچار تشنج شد که بلافاصله به اتاق عمل منتقل و متخصص های بیهوشی، زنان زایمان، نورولوژی، کودکان، داخلی و قلب بالای سر بیمار حضور پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان مادر باردار سردشتی با حضور اورژانس هوایی نجات یافت

جان مادر باردار سردشتی با حضور اورژانس هوایی نجات یافت