مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 05:302024-01-12پزشكي

آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور/ شرط رفع مشکلات حوزه دارو


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور گفت: رفع این کمبودها تنها در حوزه اختیارات سازمان غذا و دارو نیست و اگر قرار است مشکلات برطرف شود لازم است هر نهادی در جایگاه خود در این زنجیره عملکرد خود را .

- مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور/ شرط رفع مشکلات حوزه دارو مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور گفت: رفع این کمبودها تنها در حوزه اختیارات سازمان غذا و دارو نیست و اگر قرار است مشکلات برطرف شود لازم است هر نهادی در جایگاه خود در این زنجیره عملکرد خود را به درستی انجام دهد و پاسخگو باشد.

دکتر محمد پیکانپور در گفت وگو با ایسنا، درباره اظهاراتی مبنی بر اینکه کمبود اقلام دارویی در سال جاری نسبت به سال گذشته کمتر اما موارد دچار کمبود مهم تر و حیاتی تر هستند، توضیح داد: کدام یک از داروهایی که پارسال کمبود داشتند، حیاتی نبودند؟ مگر پارسال تنها کمبود ویتامین داشتیم و امسال کمبودها حیاتی شده است؟ وی افزود: طبق اعلام سامانه بررسی سازمان غذا و دارو، میزان کمبودهای دارویی در کشور در آذرماه سال جاری 99 قلم گزارش شده است؛ اما رفع این کمبودها تنها در حوزه اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور/ شرط رفع مشکلات حوزه دارو

آخرین وضعیت کمبودهای دارویی در کشور/ شرط رفع مشکلات حوزه دارو